Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Hopp!

Av carolinetherese - 14 augusti 2014 16:55

Idag fick jag ta bort gipsklumpen, gudars så skönt. Har nu en plastgrunka som är avtagbar, ser lite ut som benskydd till häst *s*


Första gången på ngt som känns som en evighet har jag varit ut till mina hästar.


Pysslat och månat om. Underbart! Gubben hjälpte mej fila lite överflöd på hovarna :=P


Jag har faktiskt haft annons ute på Jack men jag har sån separationsångest att jag inte vill. Flera hört av sej.


Nä jag ska gå till botten med det här, jag ska ringa vet som ska ut o kolla på Jacken för ngt stämmer inte!!!


Tror inte att Jack ska bete sej så här, inte enligt tidigare ägare så varför nu. Jag har ju knappt suttit på han. Så varför nu?





Återkommer! (Morr)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolinetherese - 28 augusti 2014 20:12


      Då var det klart. Jag köper Nojjan :=) Vi flyttar öv henne i helgen, hade hoppats på att Jack hunnit flytta till sin nya ägare men det verkar bra tveksamt.   Idag löslongerade jag N. Ujujuj! Vad kul hon hade. Hon tände till direkt, ...

Av carolinetherese - 24 augusti 2014 11:23

               I morse var de dags igen.   Nojjan ville inte bli tagen så jag fick gå efter en stund. Hon bara sprang undan.   Men kunde ta henne efter 5 min då hon stod vid in-och utgången :=)   Hon krångla 2 ggr vid uppsit...

Av carolinetherese - 23 augusti 2014 20:45

Idag red jag ut sj en liten tur. Allt gick bra utom när hon dumma sej lite och vägra stå still när jag skulle hoppa upp. Men jag backa tillbaka henne ett par gånger och tredje gången gillt kom jag upp :=)   Upplevde att hon foksera mera när vi ...

Av carolinetherese - 22 augusti 2014 20:13

I morse red jag stoet igen.   Hon hade bråttom iväg och små larvade sig i början med slalom men sen vaknade nyfikheten till liv så då såg hon ALLT utom vart hon skulle sätta fötterna. Hon snubbla och hon snubbla. Knäppa häst.   (Ida har berät...

Av carolinetherese - 21 augusti 2014 12:10


  Red ut i dag på Nojan tillsammans med Ida och hennes häst. Det gick riktigt bra!   Jag har kommit underfund hur jag ska rida henne. Och nu blev hon en annan häst. Hon slappnade av så pass mkt att hon snubblade. *s*   Vi red en sväng i s...

Ovido - Quiz & Flashcards