Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av carolinetherese - 24 augusti 2014 11:23

     



  


I morse var de dags igen.


Nojjan ville inte bli tagen så jag fick gå efter en stund. Hon bara sprang undan.


Men kunde ta henne efter 5 min då hon stod vid in-och utgången :=)


Hon krångla 2 ggr vid uppsittningen men sen kom jag upp.


(Såg igår att hon brunsta, hon kanske blir lite motvillig då? )


Ida hängde på, det blev en rolig tur. Nojjan snubbla mkt mindre :=) Fick smacka på henne lite, on var lite seg.


Vi travade en hel del och sen drog jag och Nojjan iväg i galopp och Ida berättade att hon visste inte om de var Nojjan som tog klivet eller om det var jag. Men hon upplevde jag hade kontroll så hon var inte orolig.


Skitkul, hade lite svårt få stopp på henne bara . Märktes hon gillart   


Det känns faktiskt som om vi skulle kunna passa ihop , hon och jag :=)


I morgon ska jag bara besöka henne :=)


Jättenöjd med ridturen!

  




 

Soo loong, C.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards