Alla inlägg den 30 maj 2014

Av carolinetherese - 30 maj 2014 12:13

6o min crosstrainer blev de i dag. Första 30 min var jag taggad men sista hälten då var det seeegt. Tryckte fram Metallica s Remain och höjde både volym på mp3:n och tryckte i mer motstånd på ct:n. Sen var jag inne i det och snart va de över. Svetten rann . Ca 600 kcal blev det och 8, 30 km . Rätt nöjd.  

Av carolinetherese - 30 maj 2014 11:38

Mja, som rubriken lyder. Inget trevligt ngt av dem.


Sen jag tog ur kopparspiralen för nästan 3v sedan, har jag på senare tid fått massor av finnar. Jag brukar sällan få det. Måste vara kroppen som ställer om sej. Blivit lättretlig och sårbar. Inga roliga biverkningar.Tanken är att se om jag kan bli bättre utan hormonspiralen då den kan ta bort funktionerna på mina antidepressiva. Har alltid trott jag har kopparspiral lixom , enligt fass står det svart på vitt att äter man antidepressiva ska man INTE ha hormonspiral.


Tycker faktiskt mina humörsvängningar planat ut sej.


Jag har tagit lärdom av att inte ha korta strumpor på mej på långa promenader. Ni vet såna som inte ska synas i skorna.

Fick ett par fina blåsor av kardemmumman på dt.


Idag bli de lugnt.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards