Alla inlägg den 5 juni 2014

Av carolinetherese - 5 juni 2014 22:02

Varit yr senaste tiden. Tog mej till ssk som tog blodtryck, 120/75 , lite lågt. Vilopusen 50.

Ssk frågade om jag var vältränad. Ha ha ha. Vet att jag mer eller mindre haft bra grundkondis, men blev lite häpen över henne fråga. Kom bra oväntat he he he.

Med tanke på all tid jag lagt ner på promenader med tempoväxlingar och CT träning så vore de inte konstigt om kondisen blivit bättre så är jag vältränad?


Eller kan jag vara stressad som gör att jag blir yr i mössan, blir illamående. Blir åksjuk trots jag sitter breve fram eller till å med kör bilen sj???


Jag har haft mkt i skallen , då de är mkt som ska hända och göras, men stressad? Det vet Jag inte.


Lurt.


Avvaktar till månd, är jag inte piggare ringer vi till Ola :=)


  


Ikv öppnade jag en cider i hopp om att jag skulle "slappna av" och yrseln skulle försvinna, ja en liten stund för att ersättas med illamånde och huvudvärk. Så strax blir de sängen :)


Men hade tur med vädret när jag satt ute. Vilken sol, vilken värme! Underbart!


 




Ovido - Quiz & Flashcards