Alla inlägg den 19 juni 2014

Av carolinetherese - 19 juni 2014 20:46

Idag var det inga problem att ta ur Jack ur hage. Han stanna en gång men jag barska upp mej så fick jag göra honom klar.


Jag har en sträckning i bäckenet efter all krattning i ridhuset, så kände att jag inte fixat suttit upp. Så vi jogga ner till Vackervallen, jag och Jackie  & med Måns på sin cykel. Han krånglade mkt mindre. Jag gav efter mer med grimskaft och han kom mer på inkallning än i ryckning.


Måns härja lite i ridhuset, men J brydde sej inte särskilt. Jag drev på han i bägge vaven och han fick springa av sej på volt i bägge varv.


Måns och jag krattade kanterna och J gick efter Måns som en hund. Nyfiken. Ha ha ha. Måns var inte rädd, roligt att se efter han blev sparkad av Chatte. Rolig att se när ens barn kan hantera dem stora djuren :=)


J gick med sitt huvud i min axelhöjd på vägen hem sen. Mkt nöjd!


  


     

Ovido - Quiz & Flashcards